Αλλαγή μπαταρίας Samsung Galaxy S9 Plus

Μπαταρία Galaxy S9 Plus

Άμεση υποστήριξη

chat-supportphone-support-iconemail-support-iconfind-us-icon

[ic_do_testimonials all_url=’https://samservicenow.gr/testimonials/”]

Έχετε το Galaxy S9 Plus και έχετε πρόβλημα με την μπαταρία της συσκευής; Έχουμε την λύση!
Στα καταστήματα re-store αντικαθιστούμε την μπαταρία του Galaxy S9 Plus σε χρόνο ρεκόρ και με εγγύηση χαμηλότερης τιμής για να είστε απόλυτα σίγουροι ότι έχετε κάνει την καλύτερη και πιο συμφέρουσα επιλογή για την επισκευή της συσκευής σας.

Οι έμπειροι και εξειδικευμένοι τεχνικοί μας θα επισκευάσουν την συσκευή σας και θα πραγματοποιήσουν τεχνικό έλεγχο λειτουργιών πριν σας την παραδώσουν συνοδευόμενη από γραπτή εγγύηση επισκευής και ανταλλακτικών.

Παραλαμβάνουμε αυθημερόν τη συσκευή σας σε όλη την Ελλάδα και σας προσφέρουμε δωρεάν συσκευή αντικατάστασης για το χρονικό διάστημα που θα παραμείνει η συσκευή σας στο service.

spacer
Εγγύηση χαμηλότερης τιμής επισκευών Samsung

Αλλαγή μπαταρίας σε 1 ώρα με ραντεβού

Τιμή: 52€ 45€ (55,80€ με ΦΠΑ)
Δόσεις: 3 x 20,83€ (Visa ή Mastercard)
Ανταλλακτικό: αυθεντικό (original)
Χρόνος επισκευής: 1 ώρα
Εγγύηση: 180 ημέρες 

Αλλαγή μπαταρίας χωρίς ραντεβού

Τιμή: 52€ 45€ (55,80€ με ΦΠΑ)
Δόσεις: 3 x 20,83€ (Visa ή Mastercard)
Ανταλλακτικό: αυθεντικό (original)
Χρόνος επισκευής: 1-2 ημέρες (συνήθως αυθημερόν)
Εγγύηση: 180 ημέρες

Αλλαγή μπαταρίας με αδιαβροχοποίηση*

Τιμή: 52€ (64,50€ με ΦΠΑ)
Ανταλλακτικό: αυθεντικό (original)
Χρόνος επισκευής: 2-7 ημέρες
Εγγύηση: 180 ημέρες

Μιλήστε άμεσα με έναν τεχνικό μας

Ζητήστε μας να σας καλέσουμε!

Επισήμανση σχετικά με προβλήματα μπαταρίας

Το πρόβλημα της μειωμένης διάρκειας της μπαταρίας δεν σημαίνει απαραίτητα ότι υπάρχει βλάβη στην μπαταρία ή μόνο σε αυτή. Υπάρχει η πιθανότητα, η μειωμένη διάρκεια της μπαταρίας, να οφείλεται σε κάποιο βραχυκύκλωμα σε άλλο μέρος της συσκευής, λόγω του οποίου δημιουργείται υπερβολική κατανάλωση ισχύος.
Ο έλεγχος της συσκευής για υπερκατανάλωση ισχύος και ειδικότερα η εύρεση της ακριβούς βλάβης που τη δημιουργεί, είναι μια διαδικασία αρκετά δύσκολη και χρονοβόρα.
Αρκετές φορές και πάντα κατ” απαίτηση του πελάτη, οι τεχνικοί μας αντικαθιστούν την μπαταρία χωρίς να πραγματοποιούν τον απαιτούμενο έλεγχο υπερκατανάλωσης ισχύος της συσκευής. Σε αυτές τις περιπτώσεις και εφόσον παρατηρηθεί ότι συνεχίζεται το πρόβλημα μειωμένης διάρκειας της μπαταρίας μετά την αντικατάστασή της, οφείλουμε – απαραιτήτως – να ελέγξουμε τη συσκευή και να βεβαιώσουμε την βλάβη και την ακριβή αιτία του προβλήματος.
Λόγω των παραπάνω, οφείλουμε να επισημάνουμε στους πελάτες μας ότι δεν θα καλύψουμε εντός εγγύησης βλάβες μπαταρίας που δεν οφείλονται σε αστοχία υλικού αλλά σε βλάβη άλλου εξαρτήματος ή λάθος χρήση του χειριστή της συσκευής.

*Διευκρινήσεις για επισκευή με αδιαβροχοποίηση

Μετά την επισκευή, η συσκευή διατηρεί τη στεγανότητά της και την διετή εργοστασιακή εγγύηση εφόσον η τελευταία βρίσκεται σε ισχύ. Η επισκευή πραγματοποιείται αποκλειστικά στο επίσημο service της Samsung, όπου και αποστέλλεται από εμάς αυθημερόν. Ο αναγραφόμενος χρόνος επισκευής αποτελεί εκτίμηση, εξαρτάται αποκλειστικά από το επίσημο service της Samsung, και δεν δεσμεύει την επιχείρησή μας.

Ο επιτυχής έλεγχος αδιαβροχοποίησης και η συνέχιση της εγγύησης του κατασκευαστή προϋποθέτουν ότι δεν υφίσταται άλλη βλάβη (πρόσθετη της βλάβης οθόνης) στην συσκευή.

Η αδιαβροχοποίηση προσφέρει ανθεκτικότητα σε γλυκό νερό, χωρίς ορμή, για μέχρι 1.5m βάθος και μισή ώρα πλήρη βύθιση. Η αδιαβροχοποίηση μπορεί να επηρεαστεί από παρατεταμένη άμεση έκθεση στον ήλιο με υψηλή θερμοκρασία.

Η συγκεκριμένη επισκευή εξαιρείται εκπτώσεων, προσφορών και πρόσθετων παροχών (π.χ. μείωση κόστους επισκευής, πληρωμή με δόσεις, δωρεάν μεταφορικά, δωρεάν συσκευή αντικατάστασης για το χρονικό διάστημα της επισκευής κ.α.).