Επισκευή μητρικής πλακέτας Samsung Galaxy S10

Επισκευή πλακέτας Galaxy S10

Άμεση υποστήριξη

chat-supportphone-support-iconemail-support-iconfind-us-icon

[ic_do_testimonials all_url=’https://samservicenow.gr/testimonials/”]

Επισκευή μητρικής πλακέτας

Η μητρική πλακέτα του Galaxy S10 είναι το σημαντικότερο κομμάτι για την λειτουργία της συσκευής. Η μητρική πλακέτα περιλαμβάνει τον επεξεργαστή, την μνήμη και όλα τα ηλεκτρονικά κυκλώματα που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία της συσκευής. Η πλακέτες είναι μοναδικές για κάθε συσκευή και πολλές φορές η αντικατάστασή τους συνεπάγεται την αγορά νέας συσκευής. Αυτό σημαίνει πως η επισκευή της μητρικής πλακέτας θα μας γλιτώσει από το κόστος αγοράς μιας νέας συσκευής ή από το υψηλότατο κόστος αντικατάστασής της.

Τι γίνεται στην περίπτωση που προκύψει μια βλάβη μητρικής πλακέτας

Στο re|store εξειδικευόμαστε στις επισκευές μητρικής πλακέτας. Διαθέτουμε εργαστήρια με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε επίπεδο εξοπλισμού αλλά και τους πιο καταρτισμένους ηλεκτρονικούς, εξασφαλίζοντας ποσοστά επιτυχίας που αγγίζουν το 90%.

Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην κατάρτιση και συνεχή εκπαίδευση των τεχνικών μας, καθώς η επισκευή μητρικών πλακετών είναι ο τομέας που μας κάνει να ξεχωρίζουμε από τον ανταγωνισμό. Επισκευάζουμε καθημερινά μητρικές πλακέτες κινητών, tablets και laptops, τόσο για τους πελάτες μας, όσο και για συνεργάτες μας (καταστήματα πληροφορικής) σε επίπεδο χονδρικής.

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή σας για επισκευή μητρικής πλακέτας. Μην εμπιστεύεστε γρήγορες λύσεις και ανορθόδοξους τρόπους επισκευής που σας προτείνουν, καθώς τις περισσότερες φορές θα καταλήξετε με μια αναξιόπιστη επισκευή. Συχνά καλούμαστε να επισκευάσουμε πλακέτες στις οποίες έχει γίνει ήδη προσπάθεια επισκευής με λάθος τρόπο και η βλάβη που έχει προκληθεί είναι ανεπανόρθωτη. Εάν πήγατε σε κάποιο άλλο κέντρο επισκευών και σας είπαν ότι δεν μπορούν να αναλάβουν την επισκευή της μητρικής πλακέτας ή ότι δεν επισκευάζετε, μην βιαστείτε να αποχαιρετήσετε τη συσκευή σας. Στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, θα μπορέσουμε να την επισκευάσουμε.

Η επισκευή στη μητρική πλακέτα είναι μια σύνθετη και χρονοβόρα διαδικασία και γιαυτό η αποκατάσταση της βλάβης πρέπει να γίνετε επαγγελματικά και στον χρόνο που απαιτείται. Εγγυόμαστε, γραπτώς, για 3 μήνες τις επισκευές μας με το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα εγγύησης στην αγορά!

Ελάτε σε ένα από τα καταστήματά μας όπου μπορούμε να σας προσφέρουμε δωρεάν συσκευή αντικατάστασης για το χρονικό διάστημα που θα παραμείνει η συσκευή σας στο service. Εάν δεν έχετε κάποιο από τα καταστήματά μας κοντά σας, μπορείτε να μας στείλετε τη συσκευή σας από όλη την Ελλάδα, με δωρεάν μεταφορικά έξοδα!

spacer

Επισκευή πλακέτας S10

Τιμή: 129€ (160€ με ΦΠΑ)
Δόσεις: 5 x 35,83€ (Visa ή Mastercard)
Χρόνος επισκευής: 1-7 ημέρες
Εγγύηση: 90 ημέρες

Μιλήστε άμεσα με έναν τεχνικό μας

Ζητήστε μας να σας καλέσουμε!
Πληροφορίες και όροι επισκευής συσκευών με βλάβη μητρικής πλακέτας
Στα καταστήματα re-store, σας παρέχουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες επισκευής μητρικής πλακέτας κινητών, όπως και άλλων συσκευών (tablet, laptop κ.α). Έχουμε αναλάβει πολυάριθμες επισκευές με εξαιρετικά υψηλό ποσοστό επιτυχίας. Διαθέτουμε τον απαιτούμενο εξοπλισμό (ειδικά εργαλεία, μικροσκόπια και σταθμούς συγκόλλησης υψηλής ακρίβειας) αλλά και την τεχνογνωσία με πάνω από 20έτη πείρα και αναλυτικά σχεδιαγράμματα (schematics) των ηλεκτρονικών κυκλωμάτων. Μπορούμε να σας προσφέρουμε λύση ακόμη και στις δύσκολες βλάβες.Σε αρκετές περιπτώσεις η διαδικασία διάγνωσης, επισκευής και δοκιμών είναι επίπονη και χρονοβόρα. H επισκευή ηλεκτρονικών βλαβών σε μητρικές πλακέτες, συχνά, απαιτεί μια πολύπλοκη και απαιτητική διαδικασία. Συνεπώς, ζητούμε από εσάς τον απαιτούμενο χρόνο, ώστε να μεγιστοποιήσουμε την πιθανότητα επιτυχημένης επισκευής. Σας παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά το παρακάτω ενημερωτικό κείμενο πληροφοριών και όρων, για την αποφυγή οποιασδήποτε παρανόησης.
Διαδικασία επισκευής μητρικής πλακέτας 

Ακολούθως, παραθέτουμε όλες τις ενέργειες που ακολουθούμε ως την τελική επισκευή.

  1. Αποσύνδεση της μητρικής πλακέτας από το πλαίσιο της συσκευής και από όλα τα περιφερειακά εξαρτήματα.
  2. Αφαίρεση καλυμμάτων πλακέτας στις περιπτώσεις όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο.
  3. Σχολαστικός οπτικός έλεγχος εξαρτημάτων με μικροσκόπιο για την έυρεση ραγισμάτων, φθορών, αλλοιώσεων και ψυχρών κολλήσεων.
  4. Θερμικός έλεγχος για περιπτώσεις υπερθερμάνσεων.
  5. Σχολαστικές μετρήσεις διαφοράς δυναμικού, ρεύματος και ωμικής αντίστασης με σκοπό την ορθή διάγνωση της βλάβης. Οι μετρήσεις στις περισσότερες συσκευές των επώνυμων κατασκευαστών γίνεται σύμφωνα με τα επίσημα service datasheets των εξουσιοδοτημένων επισκευαστικών κέντρων.
  6. Αντικατάσταση εξαρτημάτων και επαναδημιουργία γραμμών σύνδεσης όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο.
  7. Έλεγχος λειτουργικότητας μητρικής πλακέτας με παράλληλους ελέγχους πιθανών υπερθερμάνσεων ή άλλων βλαβών.
  8. Έλεγχος καλής λειτουργίας περιφερειακών εξαρτημάτων.

Τα στάδια ενεργειών (1) έως (8) έχουν συγκεκριμένο κόστος, ανάλογα με την συσκευή, το οποίο οφείλετε να αποδεχθείτε εκ” των προτέρων, κατά την διαδικασία παράδοσης της συσκευής στο εκάστοτε κατάστημά μας. Συνεπώς οι τεχνικοί μας δεν διακόπτουν τις παραπάνω αυτές ενέργειες, ώστε να σας ανακοινώσουν το κόστος και να ζητήσουν τη συναίνεσή σας για την πραγματοποίησή τους.

Σε περίπτωση που μετά την ολοκλήρωση των παραπάνω ενεργειών και μετά από εξαντλητικές δοκιμές, δεν διαπιστωθούν περαιτέρω βλάβες, σας παραδίδουμε την συσκευή με το προσυμφωνημένο κόστος. Σε αντίθετη περίπτωση, σας ενημερώνουμε αναλυτικά για το επιπλέον κόστος επισκευής βλαβών ή/και αντικατάστασης περιφερειακών περιφερειακών εξαρτημάτων, ώστε να εγκρίνετε την ολοκλήρωση των εργασιών επισκευής.
Η επισκευή περισσοτέρων της μίας βλάβης στην μητρική πλακέτα (που δεν υπήρχε δυνατότητα πρότερης διάγνωσης), συνήθως δεν επιφέρει μεγαλύτερη χρέωση από την αρχική συμφωνηθείσα, εκτός εάν απαιτούνται πρόσθετα ανταλλακτικά υψηλού κόστους.
Το ποσοστό ακρίβειας της διάγνωσης των βλαβών και των πρόσθετων επισκευών που απαιτούνται για την επαναφορά της συσκευής σε πλήρως λειτουργική κατάσταση, εξαρτάται από την παρούσα -σε εκείνη τη χρονική στιγμή – λειτουργική κατάσταση της μητρικής πλακέτας. Η όποια διάγνωση/εκτίμηση του τεχνικού προσωπικού δεν είναι δεσμευτική, καθώς η μητρική πλακέτα αποτελείται από ηλεκτρονικά κυκλώματα που ακολουθούν μια λογική σειρά λειτουργίας, εξαρτώμενα το ένα από το άλλο. Έτσι για παράδειγμα, δεν μπορούμε να διαγνώσουμε βλάβη οποιουδήποτε κυκλώματος εάν δεν λειτουργεί το βασικό και πρωτεύων κύκλωμα τροφοδοσίας ρεύματος που ενεργοποιεί την μητρική πλακέτα.

Εάν δεν καταφέρουμε να επισκευάσουμε τη βλάβη της μητρικής πλακέτας, χρεώνεστε μόνο το ελάχιστο κόστος ελέγχου και διάγνωσης που έχει προσυμφωνηθεί και ισούται με 10 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Εάν κατά την απόπειρα επισκευής χρησιμοποιήθηκαν καινούρια ανταλλακτικά, οι τεχνικοί θα τα αντικαταστήσουν και θα σας παραδώσουν την συσκευή με τα παλαιά ανταλλακτικά εφόσον αυτά κρίνεται ότι είναι ανακτήσιμα. Σε αυτή την περίπτωση η κατάσταση της μητρικής πλακέτας που θα παραλάβετε μπορεί να είναι και έως μη λειτουργική.
Εξετάζουμε πάντα την πιθανότητα αντικατάστασης της μητρικής πλακέτας με καινούρια ή μεταχειρισμένη και εφόσον αυτή είναι διαθέσιμη,σας ενημερώνουμε για το κόστος της.

Όταν υπάρχουν βλάβες μητρικής πλακέτας, απαιτούνται δύσκολες και αρκετά χρονοβόρες διαδικασίες με εξειδικευμένα διαγνωστικά λογισμικά, εργαλεία, μικροσκόπια, και ειδικό σταθμό συγκόλλησης. Επίσης, γίνονται από πολύωρες έως ολιγοήμερες δοκιμές. Συνεπώς δεν έχουμε τη δυνατότητα να γνωρίζουμε εκ” των προτέρων τον ακριβή χρόνο ολοκλήρωσης της επισκευής και οποιαδήποτε εκτίμηση αυτού δεν είναι δεσμευτική. Ζητούμε από εσάς τον απαιτούμενο χρόνο, την κατανόηση και την υπομονή σας έως την ολοκλήρωση της επισκευής. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγω επιθυμείτε να διακόψουμε την διαδικασία επισκευής και να παραλάβετε τη συσκευή σας, ανεπισκεύαστη, και στην κατάσταση που βρίσκεται τη δεδομένη στιγμή, θα χρεωθείτε με το ήμισυ του προσυμφωνημένου κόστος επισκευής.

Εγγύηση επισκευών

Εγγύηση καλής λειτουργίας δίνεται μόνο για τα περιφερειακά εξαρτήματα, που χρειάστηκε να αντικατασταθούν. Η εκάστοτε διάρκεια αναφέρεται στην ιστοσελίδα μας για όλα τα ανταλλακτικά αλλά και στο δελτίο επιτυχούς επισκευής που παραλαμβάνετε μαζί με την συσκευή σας. Δεν δίνεται καμία εγγύηση για τη λειτουργία των υπολοίπων (μη αντικαθισθέντων) ανταλλακτικών.

Για την τρίμηνη εγγύηση επισκευών μητρικής πλακέτας ισχύουν τα εξής:

  1. Αν προκύψει η ίδια βλάβη εντός 3 μηνών, γίνεται προσπάθεια επανάληψης της επισκευής. Σε περίπτωση επιτυχούς επανεπισκευής δεν ανανεώνεται ο χρόνος της εγγύησης αλλά ισχύει αυτός της πρώτης επισκευής. Σε περίπτωση μη επιτυχημένης επανεπισκευής, γίνεται επιστροφή χρηματικού ποσού ίσου με τη χρέωση της αρχικής επισκευής πλην του ποσού των 20 ευρώ πλέον ΦΠΑ που αντιστοιχεί στην ελάχιστη χρέωση διάγνωσης και ελέγχου.
  2. Αν προκύψει νέα βλάβη εντός 3 μηνών, που δεν σχετίζεται με την αρχική, και επιθυμείτε να επισκευαστεί, δίνεται έκπτωση, συναρτώμενη του αρχικού κόστους επισκευής.

Η όποια εγγύηση δεν καλύπτει σπασμένα ή ραγισμένα εξαρτήματα και βλάβες που προήλθαν από κρούση, επαφή με υγρό, ή φυσική φθορά της συσκευής. Το αναγνωριστικό της εγγύησης μας (δηλ. το αυτοκόλλητο εγγύησης) θα πρέπει να είναι άθικτο και αμετάβλητο πάνω στην συσκευή σας, για να είναι έγκυρη η εγγύηση.