Αλλαγή μπαταρίας Samsung Galaxy A51
Αλλαγή μπαταρίας Galaxy A51
Με εγγύηση χαμηλότερης τιμής για να είστε βέβαιοι ότι απολαμβάνετε τις καλύτερες υπηρεσίες στην καλύτερη τιμή!
Η καλύτερη εμπειρία ραντεβού επισκευής με εξυπηρέτηση σε λιγότερο από 1 ώρα!
Η επισκευή γίνεται στα OpenView εργαστήριά μας, μπροστά στα μάτια σας, προσφέροντας απόλυτη διαφάνεια και εμπιστοσύνη!
Σας προσφέρουμε γραπτή εγγύηση επισκευής και ανταλλακτικών, βεβαιώνοντας την ποιότητα και την αξιοπιστία των υπηρεσιών μας!
Ακόμη, συνεργαζόμαστε με
επίσημο service της Samsung
για να σας προσφέρουμε επισκευές με συνέχιση της εγγύησης του κατασκευαστή, και αδιαβροχοποίηση της συσκευής*. Δείτε λεπτομέρειες στον αναλυτικό τιμοκατάλογο και τις διευκρινήσεις που ακολουθούν παρακάτω.
Σας προσφέρουμε τη δυνατότητα πληρωμής σε έως 6 δόσεις, με χρήση πιστωτικής κάρτας Visa ή Mastercard.
Άμεση Υποστήριξη
Εγγύηση χαμηλότερης τιμής!
Έχετε το Galaxy A51 και έχετε πρόβλημα με την μπαταρία της συσκευής; Έχουμε την λύση! Στα καταστήματα re-store αντικαθιστούμε την μπαταρία του Galaxy A51 σε χρόνο ρεκόρ και με εγγύηση χαμηλότερης τιμής για να είστε απόλυτα σίγουροι ότι έχετε κάνει την καλύτερη και πιο συμφέρουσα επιλογή για την επισκευή της συσκευής σας.
Οι έμπειροι και εξειδικευμένοι τεχνικοί μας θα επισκευάσουν την συσκευή σας και θα πραγματοποιήσουν τεχνικό έλεγχο λειτουργιών πριν σας την παραδώσουν συνοδευόμενη από γραπτή εγγύηση επισκευής και ανταλλακτικών.
Παραλαμβάνουμε αυθημερόν τη συσκευή σας σε όλη την Ελλάδα και σας προσφέρουμε δωρεάν συσκευή αντικατάστασης για το χρονικό διάστημα που θα παραμείνει η συσκευή σας στο service.
Αλλαγή μπαταρίας σε 1 ώρα με ραντεβού
Δόσεις: 3 x 21,29 € (Visa ή Mastercard)
Ανταλλακτικό: αυθεντικό (original)
Χρόνος επισκευής: 1 ώρα
Εγγύηση: 180 ημέρες
Αλλαγή μπαταρίας χωρίς ραντεβού
Δόσεις: 3 x 21,29 € (Visa ή Mastercard)
Ανταλλακτικό: αυθεντικό (original)
Χρόνος επισκευής: 1-2 ημέρες (συνήθως αυθημερόν)
Εγγύηση: 180 ημέρες
Αλλαγή μπαταρίας με αδιαβροχοποίηση*
Ανταλλακτικό: αυθεντικό (original)
Χρόνος επισκευής: 2-7 ημέρες
Εγγύηση: 30 ημέρες
*Διευκρινήσεις για επισκευή με αδιαβροχοποίηση
Η συγκεκριμένη επισκευή πραγματοποιείται αποκλειστικά στο επίσημο service της Samsung, όπου και αποστέλλεται, η συσκευή, από εμάς αυθημερόν.
Η επέμβαση των εξουσιοδοτημένων τεχνικών καταγράφεται και γνωστοποιείται στη Samsung με αποτέλεσμα η συσκευή να διατηρεί τη στεγανότητα και την εργοστασιακή εγγύηση του κατασκευαστή, εφόσον η τελευταία βρίσκεται ακόμη σε ισχύ.
Ο αναγραφόμενος χρόνος επισκευής αποτελεί εκτίμηση, εξαρτάται αποκλειστικά από το επίσημο service της Samsung, και δεν δεσμεύει την επιχείρησή μας.
Ο επιτυχής έλεγχος αδιαβροχοποίησης και η συνέχιση της εγγύησης του κατασκευαστή προϋποθέτουν ότι δεν υφίσταται άλλη βλάβη στη συσκευή μετά την επισκευή της.
Η αδιαβροχοποίηση προσφέρει ανθεκτικότητα σε γλυκό νερό, χωρίς ορμή, για μέχρι 1.5m βάθος και μισή ώρα πλήρη βύθιση. Η αδιαβροχοποίηση μπορεί να επηρεαστεί από παρατεταμένη έκθεση της συσκευής σε υψηλή θερμοκρασία.
Η συγκεκριμένη επισκευή εξαιρείται εκπτώσεων, προσφορών και πρόσθετων παροχών (π.χ. μείωση κόστους επισκευής, πληρωμή με δόσεις, δωρεάν συσκευή αντικατάστασης για το χρονικό διάστημα της επισκευής κ.α.).
Επισήμανση σχετικά με προβλήματα μπαταρίας
Το πρόβλημα της μειωμένης διάρκειας της μπαταρίας δεν σημαίνει απαραίτητα ότι υπάρχει βλάβη στην μπαταρία ή μόνο σε αυτή. Υπάρχει η πιθανότητα, η μειωμένη διάρκεια της μπαταρίας, να οφείλεται σε κάποιο βραχυκύκλωμα σε άλλο μέρος της συσκευής, λόγω του οποίου δημιουργείται υπερβολική κατανάλωση ισχύος.
Ο έλεγχος της συσκευής για υπερκατανάλωση ισχύος και ειδικότερα η εύρεση της ακριβούς βλάβης που τη δημιουργεί, είναι μια διαδικασία αρκετά δύσκολη και χρονοβόρα.
Αρκετές φορές και πάντα κατά απαίτηση του πελάτη, οι τεχνικοί μας αντικαθιστούν την μπαταρία χωρίς να πραγματοποιούν τον απαιτούμενο έλεγχο υπερκατανάλωσης ισχύος της συσκευής. Σε αυτές τις περιπτώσεις και εφόσον παρατηρηθεί ότι συνεχίζεται το πρόβλημα μειωμένης διάρκειας της μπαταρίας μετά την αντικατάστασή της, οφείλουμε – απαραιτήτως – να ελέγξουμε τη συσκευή και να βεβαιώσουμε την βλάβη και την ακριβή αιτία του προβλήματος.
Λόγω των παραπάνω, οφείλουμε να επισημάνουμε στους πελάτες μας ότι δεν θα καλύψουμε εντός εγγύησης βλάβες μπαταρίας που δεν οφείλονται σε αστοχία υλικού αλλά σε βλάβη άλλου εξαρτήματος ή λάθος χρήση του χειριστή της συσκευής.